lørdag den 3. september 2011

Pakning, rengøring og tjek på de sidste ting inden afrejse

SÅ er der bare 8 dage til afgang og nøøøøj, hvor jeg begynder at få voldsomme sommerfugle i mavsen.
Mens vejret ligeså langsomt bliver køligere her i DK, rejser jeg på søndag til varmere himmelstrøg.

Alt er som næsten på plads:
Vaccinationer: TJEK
Malariapiller: TJEK
Besøg hos tandlægen: TJEK
Ny indkøbt kamera: TJEK
Opdateret kreditkort: TJEK
Diverse valuta: TJEK

Lejligheden overgives til M-L i morgen, så dagen i dag (lørdag) står på at få ryddet de sidste ting af vejen.
Jeg flytter hjem til mine forældre inden afgang på søndag.

God weekend til alle.

Så nu kan uge 36 bare komme an: 3 arbejdsdage tilbage, træning og ikke mindst årets sidste marked lørdag den 10. september med min kære mami.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar