onsdag den 12. oktober 2011

Hoi An

Hoi An maa siges at vaere byen med de mange skraeddere, de er simeplthen overalt, en rigtig skraedderby.
Jeg har faet syet en super flot silke kjole som passer perfekt til den nette sum af Kr. 175,-
Jeg er virkelig vild med denne gamle by, der er saa mange smaa gader, gamle huse ses overalt og om aftenen er det hyggeligt at sidde paa den lille halvoe An Hoi og spise aftensmad, hvilket vi gjorde i gaar. Vi flottede os og koebte en flaske chilensk hvidvin til vores hotpot med seafood - MUMS det var delicious!
Paa vejen hjem afsluttede vi dagen med 70 min. helkropsmassage, det maa siges at vaere prikken over i'et :-)
I gaar var det praecis 1 mdr. siden vi rejste fra Danmark, saa det fejrede vi.
Vi bor paa et super flot hotel, i den lidt dyere ende, hvilket vi nyder, da vi i den tidl. by Danang boede paa et meget spartansk guetshouse til bare $7 (turens indtil videre billigste overnatning).
I dag har vi vandret rundt i byen, vaeret paa 1 times baadtur paa floden og lejet cykler, hvorefter vi tog turen til en naerliggende strand. Det blev til en kort dukkert da moerke skyer hurtigt viste sig paa himlen.
I morgen tager vi natbussen til Nha Trang, en kystby ca. 550 km. fra Hoi An som skulle vaere et af Vietnams strand paradiser.

Vores dejlige vaerelse, endda med svaner...



Te og dragon fruit foer 70 min. TOTAL LAEKKER kropsmassge




Kim fik lov at proeve kraefter med et fiskenet...

...og dette var hvad der kom ud af det. den mindste fisk jeg nogensinde har set, ha ha.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar