fredag den 23. december 2011

23. december: Hjemme i Århus

Home sweet home. I går kl. 09.00 landede vi i Kastrup Lufthavn hvor en noget berørt lillesøster Sonja tog imod os. Det var en vidunderlig genforening og senere på Århus banegård stod mami og tati klar til at tage imod os. Temperaturen må siges at være noget andet end i Bangkok, det mærkede jeg da også til, da jeg kom vandrende i mine sandaler og korte bukser, haha.

Det er dejligt at være hjemme igen, selvom jeg ikke kan ligge skjul på, at hvis muligheden stod åben, så var jeg på det første fly tilbage.

Lidt underligt at komme hjem til en jul uden sne, hmmm, men stemningen her i Casa Due er ikke til at tage fejl af. Utrolig flot pyntet juletræ, julemusik, hjemmelavet gløgg og æbleskiver, godter i massevis og så blev der selvfølgelig serveret risengrød, som jeg havde bestilt.

Ude godt... men hjemme bedst... sådan cirka ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar